Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Konsultacje projektu Programu współpracy Gminy Oborniki z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 rok.
Przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzących działalność na rzecz mieszkańców gminy Oborniki.
Zgłaszając propozycję, uwagę, opinię
• za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego w ramach portalu konsultacji pod przyciskiem "ZGŁOŚ UWAGĘ",
• z wykorzystaniem formularza uwag (do pobrania), poprzez złożenie wypełnionego i podpisanego formularza wraz z dokumentem zawierającym cele statutowe zgłaszającego (bezpośrednio, w drodze wysyłki pocztowej lub z wykorzystaniem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej w formie załączników do dokumentu elektronicznego) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Obornikach, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76 lub poprzez wysłanie skanu podpisanego formularza z załączeniem skanu dokumentu zawierającego cele statutowe zgłaszającego na adres: blazej.matczuk@um.oborniki.pl, nie później niż dnia 16.11.2020 r. (liczy się data wpływu do Urzędu).
Urząd Miejski w Obornikach, 64-600 Oborniki, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, tel.: 61 65 59 125, e-mail: blazej.matczuk@um.oborniki.pl