Wyszukaj interesujące Cię edycje SBO

Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.






KROK 6.6 – DZIAŁANIA – REALIZACJA INICJATYWY

  • USTAL SZCZEGÓŁOWO PROGRAM DZIAŁAŃ – OKREŚL MIEJSCE I CZAS POTRZEBNY DO ICH REALIZACJI I USTAL HARMONOGRAM (ZAPLANUJ LICZBĘ ZAJĘĆ NIEZBĘDNĄ DO REALIZACJI INICJATYWY)
  • ZAPLANUJ WYKORZYSTANIE WSZYSTKICH ELEMENTÓW INICJATYWY STWORZONYCH W OKRESIE PRZYGOTOWAWCZYM
  • PRZYDZIEL KAŻDEMU CZŁONKOWI ZESPOŁU KONKRETNE DZIAŁANIA
  • OKREŚL ROLĘ PARTNERA PRZY REALIZACJI INICJATYWY
  • PAMIĘTAJ O DOKUMENTOWANIU REALIZACJI INICJATYWY
  • PROMUJ REALIZACJĘ INICJATYWY W MEDIACH SZKOLNYCH I LOKALNYCH


PRZYKŁAD (4 spotkania SKMO):

  • PROGRAM REALIZACJI INICJATYWY: STWORZONE BUDKI ORAZ TABLICE ZOSTANĄ ZAMONTOWANE W PARKU(2 ZAJĘCIA). NA KOLEJNYCH ZAJĘCIACH UCZNIOWIE POSPRZĄTAJĄ PARK, A NA OSTATNICH BĘDĄ OBSERWOWAĆ I DOKUMENTOWAĆ OBECNOŚĆ PTAKÓW. KAŻDORAZOWO ZAJĘCIA ODBĘDĄ SIĘ W PARKU. REALIZACJA BĘDZIE PROWADZONA W MAJU-CZERWCU.
  • KONTYNUACJA DZIAŁAŃ Z OKRESU PRZYGOTOWAWCZEGO: WYKORZYSTANIE STWORZONYCH 10 BUDEK I 2 TABLIC INFORMACYJNYCH
  • PODZIAŁ ZADAŃ: PODCZAS 2 PIERWSZYCH ZAJĘĆ PODZIAŁ NA 2 GRUPY (MONTUJĄCE BUDKI I TABLICE) PO 10 UCZNIÓW (W KAŻDEJ LIDER). PODCZAS KOLEJNYCH ZAJĘĆ PODZIAŁ NA 2 GRUPY SPRZĄTAJĄCE (W KAŻDEJ LIDER). OSTATNIE ZAJĘCIA – GRUPA SPĘDZI RAZEM.
  • ROLA PARTNERA: POMOC PRZY MONTAŻU BUDEK I TABLIC
  • DZIAŁANIA BĘDĄ NAGŁOŚNIONE W MEDIACH (LOKALNYCH I SZKOLNYCH)
  • REALIZACJA INICJATYWY BĘDZIE DOKUMENTOWANA
  • OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA REALIZACJĘ: KOORDYNATOR WSPIERANY PRZEZ PARTNERA

Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności [X]