Wyszukaj interesujące Cię edycje SBO

Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.






Szkolenia online dla samorządowców zrealizowane z sukcesem!

Szkolenia online dla samorządowców zrealizowane z sukcesem!

Data publikacji: 2020-11-26

W dniach 4 i 18 listopada br. w ramach projektu DziałaMY przeprowadziliśmy dwa szkolenia internetowe dla pracowników JST dotyczące efektywnych konsultacji społecznych w sieci. Zapraszamy do zapoznania się z nagraniami szkoleń i prezentacjami z wydarzeń.

W szkoleniach uczestniczyli pracownicy samorządowi z terenu Metropolii Poznań odpowiedzialni m.in. za prowadzenie konsultacji społecznych, realizację budżetów obywatelskich, pozyskiwanie funduszy UE, kontakt z mieszkańcami i dialog obywatelski oraz promocję i kulturę.

  • SZKOLENIE: „Ankieta internetowa jako element efektywnych konsultacji społecznych. Czyli czego nie wiemy o ankietach, ale boimy się zapytać?” (04.11.2020)

Ankiety internetowe (zwłaszcza w sytuacji epidemii) są jednym z głównych narzędzi służących do komunikacji i zbierania danych. Można wykorzystywać je m.in. podczas opracowywania strategii rozwoju gminy, konsultacji planistycznych, diagnozy problemów społecznych, oceny jakości życia, badania dostępności budynków użyteczności publicznej i wielu innych procesów badawczych, promocyjnych czy konsultacyjnych. Właśnie takiej tematyki dotyczyło nasze szkolenie.

Prezentacje ze szkolenia:

Prezentacja ze szkolenia - Ankiety internetowe - 04.11.2020

  • SZKOLENIE „Social media w służbie samorządu. Czyli jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w konsultacjach społecznych i aktywizować odbiorców?" (18.11.2020)

Elementami szkolenia były treści teoretyczne związane z zasadami działań na social mediach, jak i praktyczne przykłady, zarówno te warte naśladowania, jaki i te, które uzmysławiają błędy. Szkolenie zawierało informacje o sposobach efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych do zaangażowania odbiorców i zachęcenia ich do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych. Pokano też różnice w komunikacji organicznej względem płatnych kampanii reklamowych oraz wykorzystanie takich narzędzi jak „wydarzenia” czy „grupy” na Facebooku.

Prezentacje ze szkolenia:

Prezentacja ze szkolenia - Social media - 18.11.2020

Prezentacja ze szkolenia - projekt DzialaMY - 18.11.2020




Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności [X]