Wyszukaj interesujące Cię konsultacje

Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.






MPZP dla terenu u zbiegu ulic Szczuczyńskiej i Zamkowej w Szamotułach

kategoria:
Planowanie przestrzenne
czas trwania:
od 03.11.2025
do 05.12.2025
status:
aktualne

foto art

Opis konsultacji:

Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu u zbiegu ulic Szczuczyńskiej i Zamkowej w Szamotułach, gmina Szamotuł.

Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zmianami) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2-5 ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zmianami) oraz w związku z Uchwałą Nr IV/26/2024 Rady Miasta i Gminy Szamotuły z dnia 25 czerwca 2024 r. ogłaszam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu u zbiegu ulic Szczuczyńskiej i Zamkowej w Szamotułach, gmina Szamotuły oraz wyłożeniu do publicznego wglądu prognozy oddziaływania na środowisko.

Z projektem wraz z prognozą oddziaływania na środowisko można się zapoznać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły w dniach i godzinach urzędowania przez cały okres trwania konsultacji społecznych oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, w zakładce: Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, informacji o projekcie miejscowego planu udzielają pracownicy Wydziału Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej – tel. 61 29 27 540 w dniach i w godzinach urzędowania.

Konsultacje społeczne będą prowadzone w dniach od 03.11.2025 r. do 05.12.2025 r. zgodnie z art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, obejmą: zbieranie uwag, spotkanie otwarte oraz dyżur projektanta.

Uwagi do projektu należy składać w podanym wyżej terminie z wykorzystaniem formularza dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509). Formularz dostępny jest w siedzibie tutejszego urzędu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły pod adresem: www.bip.szamotuly.pl.

Kto może wziąć udział:

Wszyscy zainteresowani.

Jak można wziąć udział – przebieg konsultacji:

Uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.12.2025 r.:

  • w formie papierowej, na adres: Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły,
  • w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej:
    • na adres: umig@szamotuly.pl
    • na adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /hl1bkt0231/SkrytkaESP
    • lub na adres do e-Doręczeń: AE:PL-87454-17508-REJUW-21

Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym składający uwagę podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Konsultacje społeczne odbędą się w następującej formie i terminie:

  • zbieranie uwag do projektu miejscowego planu w terminie od 03.11.2025 r. do 05.12.2025 r.;
  • zbieranie wniosków i uwag do prognozy oddziaływania na środowisko w terminie od 03.11.2025 r. do 05.12.2025 r.;
  • spotkanie otwarte dla wszystkich zainteresowanych odbędzie się w dniu 17.11.2025 r. o godz. 18.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły w sali sesyjnej;
  • dyżur projektanta dla wszystkich zainteresowanych odbędzie się w dniu 17.11.2025 r. o godz. 19.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły w sali sesyjnej.

Uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać: w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, drogą pocztową na adres Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły lub w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: umig@szamotuly.pl, na adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /hl1bkt0231/SkrytkaESP lub na adres do e-Doręczeń: AE:PL-87454-17508-REJUW-21, a także ustnie do protokołu.

Kontakt:

Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, mail: umig@szamotuly.pl

Link do strony organizatora:

https://www.bip.szamotuly.pl/a,39235,ogloszenie-o-rozpoczeciu-konsultacji-spolecznych-projektu-miejscowego-planu-zagospodarowania-przestr.html

 

Newsletter

Zapisz się na newsletter aby otrzymywać najnowsze informacje o konsultacjach

Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności [X]