Wyszukaj interesujące Cię konsultacje

Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.






Szamotulski Budżet Obywatelski 2019 – zgłaszanie projektów

kategoria:
Budżet obywatelski
czas trwania:
od 20.08.2018
do 09.09.2018
status:
zakończone

foto art

Opis konsultacji:

Budżet Obywatelski to wyjątkowa okazja do rzeczywistego i bezpośredniego współdecydowania o tym, na co zostanie wydana część budżetu gminy. Daje on możliwość zgłaszania i promowania własnych ciekawych pomysłów na rzecz mieszkańców, przyczyniających się do poprawienia funkcjonowania całej gminy.

Przewidziana kwota środków przeznaczonych na wydatkowanie w ramach Szamotulskiego Budżetu Obywatelskiego na rok 2019 wynosi 500 000,00 zł. Na realizację zadań o charakterze ogólnogminnym na terenie miasta Szamotuły wydzielono kwotę 300 000,00 zł a na realizację zadań na obszarze sołectw kwotę 200 000,00 zł. Wartość zgłaszanego zadania nie może przekroczyć kwoty 150 000,00 zł.

Z budżetu obywatelskiego mogą być finansowane zadania publiczne zgłaszane przez mieszkańców i instytucje, należące do zadań własnych gminy. Zadania mogą mieć charakter lokalny to znaczy służyć danemu osiedlu lub sołectwu lub ogólnie mieszkańcom gminy. Ważne jest, aby okres realizacji zadania nie przekroczył ram roku 2019 oraz aby zadanie nie stało w sprzeczności z obowiązującymi w gminie planami i programami.

Kto może wziąć udział:

Propozycję projektu zadania do zrealizowania w ramach Budżetu Obywatelskiego może zgłosić:

  • każda osoba fizyczna będąca mieszkańcem Gminy,
  • każda osoba prawna, instytucja publiczna oraz organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie Gminy,

pod warunkiem uzyskania poparcia co najmniej 30 mieszkańców Miasta i Gminy Szamotuły.

Jak można wziąć udział – przebieg konsultacji:

Zgłoszenie propozycji zadania do Budżetu Obywatelskiego następuje za pośrednictwem internetowej platformy budżetu obywatelskiego: szamotuly.budzet-obywatelski.org poprzez wypełnienie wszystkich pól elektronicznego formularza zgłoszeniowego i dołączenie skanu wypełnionej listy poparcia dla projektu.

Kontakt:

URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły. Telefon: 61 292 75 01. Adres e-mail: umig@szamotuly.pl

Link do strony organizatora:

https://szamotuly.budzet-obywatelski.org/

 

Newsletter

Zapisz się na newsletter aby otrzymywać najnowsze informacje o konsultacjach

Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności [X]