Wyszukaj interesujące Cię edycje SBO

Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.






KROK 2 - UZASADNIENIE

  • UZASADNIJ POTRZEBĘ DZIAŁANIA – MUSISZ DO NIEJ PRZEKONAĆ DYREKCJĘ, UCZNIÓW, RODZICÓW, SPONSORÓW I MEDIA
  • OKREŚL PROBLEM / PROBLEMY NA JAKIE CHESZ ABY INICJATYWA „ODPOWIEDZIAŁA”
  • STWÓRZ DIAGNOZĘ PROBLEMÓW (DOGŁĘBNIE POZNAJ ZAGADNIENIE) – POSZUKAJ WIARYGODNYCH DANYCH, POTWIERDZONYCH INFORMACJI
  • SKONKRETYZUJ POTRZEBY – OCEŃ SKALĘ POMOCY I RODZAJ WSPARCIA – ZANIM PRZEDSTAWISZ POMYSŁ DALEJ, MUSISZ WSTĘPNIE OCENIĆ CZY ZAANGAŻOWANIE JEST REALNE
  • SPRAWDŹ KALENDARZ SZKOLNY – ZORIENTUJ SIĘ, CZY DANĄ INICJATYWĘ MOŻNA WPISAĆ W ROK SZKOLNY, CZY NIE KOLIDUJE Z INNYMI WYDARZENIAMI
  • DOKŁADNIE POZNAJ PARTNERA SPOŁECZNEGO Z KTÓRYM ZAMIERZASZ WSPÓŁPRACOWAĆ – NIE BÓJ SIĘ ZADAWAĆ TRUDNYCH PYTAŃ – PARTNER MUSI BYĆ WIARYGODNY (DOŚWIADCZENIE, ROZLICZENIE UDZIELONEGO WSPARCIA) - PODPISZ LIST INTENCYJNY BĄDŹ UMOWĘ O WSPÓŁPRACY


PRZYKŁAD:

  • UZASADNIENIE (OKREŚL PROBLEMY I STWÓRZ DIAGNOZĘ): PO ROZMOWACH Z „TOP” ORAZ PRZEDSTAWICIELAMI „ZZM” POTWIERDZONO, ŻE PARK JEST ZANIEDBANY I WYMAGA REWITALIZACJI – POKAZANO ARCHIWALNE ZDJĘCIA ORAZ PLANY REWITALIZACJI. JAKO JEDNE Z GŁÓWNYCH PROBLEMÓW WSKAZANO BRAK BUDEK LĘGOWYCH DLA PTAKÓW I OZNACZENIA PARKU ORAZ POTRZEBĘ JEGO WYSPRZĄTANIA. ZAZNACZONO, ŻE W TYM ELEMENCIE MOŻLIWA I POMOCNA BĘDZIE PRACA UCZNIÓW.
  • SKONKRETYZUJ POTRZEBY: USTALONO, ŻE INICJATYWA MOGŁABY OBEJMOWAĆ STWORZENIE PRZEZ UCZNIÓW 10 BUDEK LĘGOWYCH DLA PTAKÓW I 2 TABLIC INFORMUJĄCE O REGULAMINIE I ATRAKCJACH PARKU ORAZ WYSPRZĄTANIE PARKU.
  • SPRAWDŹ KALENDARZ SZKOLNY: GŁÓWNE DZIAŁANIA (TWORZENIE BUDEK I TABLIC) USTALONO NA LUTY - KWIECIEŃ. SPRZĄTANIE I DOKUMENTOWANIE PRAC NA MAJ-CZERWIEC. DZIAŁANIA NIE KOLIDUJĄ Z ROKIEM SZKOLNYM.
  • POZNAJ PARTNERA SPOŁECZNEGO: PARTNER MA WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE W OPIECE NAD TERENAMI ZIELONYMI I ZWIERZĘTAMI. JEST GOTOWY PODPISAĆ LIST INTENCYJNY ZE SZKOŁĄ. ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO WSPARCIA PRZY REALIZACJI INICJATYWY I PÓŹNIEJSZEJ KONSERWACJI BUDEK ORAZ TABLIC. PARTNER OSOBIŚCIE PODZIĘKUJE UCZNIOM ZA ZAANGAŻOWANIE NA FINAŁOWEJ GALI.


Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności [X]