KROK 6.3 – DZIAŁANIA – PROMOCJA
CELEM DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH JEST:
- WSPARCIE PROCESU REKRUTACJI ZARÓWNO UCZNIÓW JAK I PARTNERÓW
- ROZPROPAGOWANIE IDEII ZARÓWNO W SZKOLE JAK I W ŚRODOWISKU LOKALNYM (W TYM ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W INICJATYWIE)
- UPOWSZECHNIENIE REZULTATÓW INICJATYWY
- EDUKACJA W WYBRANYM OBSZARZE TEMATYCZNYM INICJATYWY
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA REALIZACJI DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH:
- MATERIAŁY DRUKOWANE (ULOTKI, PLAKATY)
- SZKOLNE MEDIA (GAZETA SZKOLNA, RADIOWĘZEŁ, SZKOLNA TV)
- KANAŁ INTERNETOWY – SZKOLNA STRONA WWW, KONTO NA FACEBOOKU, STRONA SKMO
- MEDIA LOKALNE (GAZETY, RADIO, TV, SERWISY INTERNETOWE)
- STRONA PROJEKTODAWCY – WYKORZYSTAJ JĄ DO PROMOCJI INICJATYWY
- INNE (MURALE, EVENTY, STOISKA, FILMY W INTERNECIE ITP.)
- ZAPROSZENIE VIP-a
PAMIĘTAJ – NIEMAL KAŻDY Z PRODUKTÓW PROMOCYJNYCH MOGĄ WYKONAĆ I ROZPOWSZECHNIĆ TWOI WOLONTARIUSZE!
PRZYKŁAD:
PROMOCJA BĘDZIE REALIZOWANA POPRZEZ:
- MATERIAŁY DRUKOWANE (1000 ULOTEK, 200 PLAKATÓW): ULOTKI I PLAKATY ZOSTANĄ PRZYGOTOWANE PRZEZ UCZNIÓW POD NADZOREM STUDENTKI ASP. ULOTKI BĘDĄ DYSTRYBUOWANE PRZEZ WOLONTARIUSZY SKMO WŚRÓD SPOŁECZNOŚCI SZKOLNEJ ORAZ DO SKRZYNEK POCZTOWYCH MIESZKAŃCÓW OSIEDLA PARKOWEGO. PLAKATY ROZWIESZONE W SZKOLE I MIEJSCACH PUBLICZNYCH OS. PARKOWEGO. WYDRUK SFINANSUJE SZKOŁA.
- SZKOLNE MEDIA: AKCJA BĘDZIE NAGŁOŚNIONA W GAZECIE SZKOLNEJ, PRZEZ RADIOWĘZEŁ ORAZ W SZKOLNEJ TV
- KANAŁ INTERNETOWY: INFORMACJE O INICJATYWIE ZOSTANĄ UMIESZCZONE NA SZKOLNEJ STRONIE WWW , STRONIE SKMO, ORAZ NA FACEBOOKU
- MEDIA LOKALNE: O INICJATYWIE POINFORMOWANE ZOSTANĄ „GŁOS MIASTA”, „GAZETA MIEJSKA”, RADIO „BLISKIE” ORAZ TV „LOKALNA”
- OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA PROMOCJĘ: KOORDYNATOR WSPIERANY PRZEZ WOLONTARIUSZKĘ ASP