KROK 4 - ZASOBY
ZASTANÓW SIĘ KIM I CZYM DYSPONUJESZ DO REALIZACJI NAKREŚLONYCH CELÓW:
- BUDŻET SZKOLNY - JEŻELI SZKOŁA DYSPONUJE FUNDUSZEM NA INICJATYWY SPOŁECZNE
- UCZNIOWIE – ICH UMIEJĘTNOŚCI, PREDYSPOZYCJE I PRACA
- SZKOŁA – POMIESZCZENIA I WYPOSAŻENIE
- KADRA SZKOŁY – DOŚWIADCZENIE I SPECJALIZACJA
- RODZICE (KOMITET RODZICIELSKI) – MOŻLIWOŚĆ WSPARCIA W DZIAŁANIU
- WŁASNA WIEDZA I DOŚWIADCZENIE – ATUTY POMOCNE W ORGANIZACJI INICJATYWY
PONADTO WSPARCIA W DZIAŁANIACH MOGĄ UDZIELIĆ PARTNERZY:
- SPONSORZY – JUŻ WSPÓŁPRACUJĄCY ZE SZKOŁĄ
- LOKALNE I SZKOLNE MEDIA – INFORMUJĄCE O DZIAŁANIACH SZKOŁY
- NGO – KTÓRE WSPÓŁPRACOWAŁY ZE SZKOŁĄ I MAJĄ KOMPETENTNĄ KADRĘ WOLONTARIUSZY ORAZ DOŚWIADCZENIE W DZIAŁANIACH SPOŁECZNYCH
- ABSOLWENCI SZKOŁY – MOGĄ WSPOMÓC REALIZACJĘ INICJATYW WOLONTARIACKO
- CREO – PAMIĘTAJ, ŻE MOŻESZ NA NAS LICZYĆ!
STWÓRZ BILANS ZASOBÓW – OKREŚL CO MASZ, A CZEGO TOBIE BRAKUJE
PRZYKŁAD:
ZESTAWIENIE ZASOBÓW:
- BUDŻET SZKOLNY: SZKOŁA ZADEKLAROWAŁA WYDRUKOWANIE ULOTEK I PLAKATÓW
- UCZNIOWIE: POSIADAJĄ UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE I ARTYSTYCZNE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI INICJATYWY
- SZKOŁA: ZAPEWNIONE SĄ POMIESZCZENIA I WYPOSAŻENIE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI INICJATYWY
- KADRA SZKOŁY: INICJATYWA ZOSTANIE WSPARTA PRZEZ NAUCZYCIELA PRZYRODY
- RODZICE: ZADEKLAROWALI WSPARCIE PRZY MONTAŻU BUDEK I TABLIC
- WŁASNA WIEDZA I DOŚWIADCZENIE: NAUCZYCIEL – OPIEKUN SKMO POSIADA ATUTY POMOCNE W ORGANIZACJI INICJATYWY ORAZ DOŚWIADCZENIE W REALIZACJI AKCJI Z UDZIAŁEM UCZNIÓW
- SPONSORZY: INICJATYWĘ WESPRZE MARKET BUDOWLANY (ZAPEWNI DODATKOWE BUDKI DLA PTAKÓW)
- LOKALNE I SZKOLNE MEDIA: ZOSTANĄ WYKORZYSTANE KONTAKTY Z MEDIAMI ORAZ PROMOCJA W SZKOLNEJ GAZECIE, RADIO I TV
- NGO: W INICJATYWĘ ZOSTANIE ZAANGAŻOWANA ORGANIZACJA „TOP”, WSPÓŁPRACUJACA ZE SZKOŁĄ PRZY „DNIACH ZIEMI”
- ABSOLWENCI SZKOŁY: W POMOC ZAANGAŻUJE SIĘ ABSOLWENTKA SZKOŁY – STUDENTKA ASP