KROK 9 - REZULTATY
- DOKŁADNIE ZDEFINIUJ JAKIE REZULTATY PLANUJESZ OSIĄGNĄĆ
- PAMIĘTAJ, ŻE KAŻDY REZULTAT POWINIEN ZOSTAĆ ZMIERZONY I OSIĄGNIĘTY W OKREŚLONYM CZASIE
- WSKAŻ REZULTATY ILOŚCIOWE ORAZ JAKOŚCIOWE (NP. ZMIANĘ JAKĄ ZAANGAŻOWANIE W INICJATYWĘ DA UCZNIOM)
- REZULTATY POWINNY BYĆ SPÓJNE Z NAKREŚLONYMI CELAMI I DZIAŁANIAMI
- REZULTATY POWINNY BYĆ REALNE I OSIĄGALNE
- ODPOWIEDNIO DOBIERZ NARZĘDZIA WERYFIKACJI REZULTATÓW (NP. ANKIETY, RAPORTY, ITP.)
- USTAL HARMONOGRAM OSIĄGANIA REZULATÓW – O ILE TO MOŻLIWE OSIĄGAJ JE SUKCESYWNIE
- OSIĄGANIE REZULATÓW MONITORUJ NA BIEŻĄCO
PRZYKŁAD:
REZULTATY JAKOŚCIOWE:
- 20 UCZNIÓW, KTÓRZY ZAANGAŻOWALI SIĘ W PRACĘ WOLONTARIACKĄ
- 20 UCZNIÓW, KTÓRZY ZWIĘKSZYLI WIEDZĘ NT. WOLONTARIATU
- 20 UCZNIÓW, KTÓRZY ZWIĘKSZYLI WIEDZĘ NT. EKOLOGII
- NAUCZYCIEL, KTÓRY ZDOBYŁ WIEDZĘ W AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ UCZNIÓW
- NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY NA LINII SZKOŁA – „TOP”
REZULTATY ILOŚCIOWE:
- STWORZENIE 10 BUDEK
- STWORZENIE 2 TABLIC
- WYSPRZĄTANIE PARKU
- PRZEPROWADZENIE 10 ZAJĘĆ
- 1000 ULOTEK
- 200 PLAKATÓW
- 5 ARTYKUŁÓW W SZKOLNEJ GAZECIE
- 2 INFORMACJE NA STRONIE WWW
- 22 DYPLOMY
REZULTATY ZWERYFIKOWANO NA PODSTAWIE ANKIET I WYWIADÓW Z UCZNIAMI, DZIENNIKÓW ZAJĘĆ, KART CZASU PRACY, DOKUMENTACJI FOTOGRAFICZNEJ, ARCHIWIZOWANIU MATERIAŁÓW MEDIALNYCH