Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
KROK 6.2 – DZIAŁANIA – REKRUTACJA
GDY MASZ USTALONE POTRZEBY KADROWE – ROZPOCZNIJ REKRUTACJĘ
OKREŚL KONKRETNIE KOGO POTRZEBUJESZ I NA JAKIE STANOWISKA
REKRUTUJĄC – UŻYWAJ JĘZYKA KORZYŚCI – NOWE UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIE, ZNAJOMOŚCI
WYKORZYSTAJ RÓŻNE FORMY REKRUTACJI – OGÓLNE SPOTKANIA INFORMACYJNE W SZKOLE, SPOTKANIA W KLASIE, PLAKATY, ULOTKI, SZKOLNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ, KONTO FACEBOOK, GAZETĘ SZKOLNĄ CZY SZKOLNE RADIO – KORZYSTAJ PRZY TYM ZE WSPARCIA KADRY SZKOLNEJ I UCZNIÓW
SKONTAKTUJ SIĘ Z WYTYPOWANYMI PARTNERAMI SPOŁECZNYMI – OPISZ INICJATYWĘ, JAKĄ CHCESZ ZORGANIZOWAĆ, OKREŚL ICH POTRZEBY, FORMĘ WSPARCIA I SPOSÓB, W JAKI PARTNER ZAANGAŻUJE SIĘ W REALIZACJĘ INICJATYWY
PRZYKŁAD:
JEST JUŻ WYTYPOWANA KADRA PROJEKTU – SPOTKAJ SIĘ Z NIMI I ZAPROŚ DO WSPÓŁPRACY
POROZMAWIAJ Z NAUCZYCIELEM PRZYRODY ORAZ WOLONTARIUSZKĄ Z ASP – POPROŚ ICH O POMOC PRZY PROWADZENIU ZAJĘĆ, OKREŚL PRZY JAKICH DZIAŁANIACH LICZYSZ NA ICH WSPARCIE
ZORGANIZUJ SPOTKANIE Z UCZNIAMI – ZAINTERESUJ ICH POMYSŁEM, OPISZ WSZYSTKIE DZIAŁANIA I KORZYŚCI JAKIE OSIĄGNĄ Z PRACY
SKONTAKTUJ SIĘ Z „TOWARZYSTWEM OCHRONY PRZYRODY” – OPISZ INICJATYWĘ JAKĄ CHCESZ ZORGANIZOWAĆ, OKREŚLI ICH POTRZEBY, FORMĘ WSPARCIA I SPOSÓB, W JAKI PARTNER ZAANGAŻUJE SIĘ W REALIZACJĘ INICJATYWY
PODPISZ STOSOWNE UMOWY Z KADRĄ
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA REKRUTACJĘ: KOORDYNATOR
Do prawidłowego funkcjonowania portalu używane są pliki cookies. Korzystając z portalu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatności[X]